Tips på billigt hotell nära flygplatsen i Zurich?

Diskussion i 'Hotell' startad av Adam, 24 November 2011.

1. Adam

Adam Medlem

Hej! Är det någon som kan rekommendera ett bra billigt hotell nära flygplatsen i ZRH, ska bo där natten 4-5 dec.

2. Fredrik

Fredrik Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Radisson Blu ligger på flygplatsen men jag vet inte om det uppfyller ditt krav på ett billigt hotell.

3. Sakoz

Sakoz Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Billigast är väl ParkInn? Tar ca 10 minuter från flygplatsen till Rumlang (Rymlang) med transferbuss vilken är helt gratis tur och retur.

4. Frågan är vad är billigt? Jag bor alltid på Hilton Zurich Airport. Men jag har hört mycket bra om Park Inn också

5. Sakoz

Sakoz Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag checkar in på Hilton Zürich ikväll. :)

6. Tyvärr är jag inte "hemma" denna veckan. Har du EXEC LOUNGE access? Mycket trevligt därinne.

7. Sakoz

Sakoz Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jajamen det har jag. :)

8. Hoppas du hinner med en öl och lite snacks i kväll. Annars tar Sylvie bra hand om dig på frullen i morgon! Om du vill ha nåt särskilt till frullen som inte finns där, frågar du bara. Som oftast är den en jätte söt tjej med långt, svart hår som jobbar på morgonen och hon fixar omeletten eller pannkakorna från restaurangen bredvid eller en espresso, cappuccino, eller latte :cool:

1 person likes this.
  9. EBGGOT

EBGGOT Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hilton mkt prisvärt om man bokar i tid, har bott där för ca 1000kr!
    Parkinn är inte alls lika bra ....(inte direkt en chock)

10. Adam

Adam Medlem

Tack, har bokat Hilton på decemberdeal 1300:-, helt ok tycker jag. Har de bra mat på hotellet? Är det gratis transfer?
    Är det någon som är där då?

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!