Tips om poäng hos accor för kommande eller tidigare stays

Diskussion i 'Accor & Le Club' startad av MrBonusHunter, 6 Maj 2015.

1. MrBonusHunter

MrBonusHunter Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Accor har inte annonserat jättemycket om sin facebook app Places by Le Club Accorhotels, nästan inget hotell i Asien kännde till dess existens så misstänker många här missat den.

Det enda man behöver göra är att checka in i appen på sitt hotell(går att göra 3 månader efter sitt stay) så får man poäng när man uppnått vissa kriterier, exempelvis 1 gång på ett golfhotell för 500 poäng.

Jag har på 12 incheckningar samlat ihop runt 7000 poäng bara från denna app, 140 euro , kräver en del kreativet om man vill få mycket poäng men för er som gillar Accor är detta ett tips.

2. taxvalp

taxvalp Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Det har tidigare tipsats om denna app här i forumet men det är värt att upprepa. Ibland får man lite oväntat fler poäng än man räknat med för sina incheckningar, jag fick till exempel 500 poäng för att jag bodde på något som klassades som golf-hotell på Bali. Och poängen är statusgrundande...

3. Meazza

Meazza Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag får bara upp Android-appen på franska, helt omöjligt att ändra till Anglais. Gissar att det är den här kampanjen som spökar...

Någon annan som har problem med detta?

4. MrBonusHunter

MrBonusHunter Medlem

Land:
    Sverige Sverige

5. Meazza

Meazza Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    För mig ser det ut som nedan, och språket är som sagt omöjligt att ändra (att polska är vitfärgat är annan oklarhet). Provade att ladda ner appen till min iPad men den kraschar bara.

Struligt.

Bifogade filer:

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!