Senaste nytt

Tips: Lyxig weekend i London för shopping

nota bene

Medlem
Flög 781:an idag - som vanligt väldigt bra service - helt ok mat inkl. en delikat macaroon med vit choklad till kaffet/teet. En extremt irriterande överförfriskad finsk dam som personalen handskades väl med.<br />
<br />
Helt klart en resa att rekommendera antingen som weekend eller boka ekonomi på jobb-resan och chansa på att uppgradera privat med cash/poäng. Engelsk service, och ganska ofta tilltal med efternamn (!), och de tjafsar ytterst sällan, även i ekonomiklass (övervikt på bagage, 4 fl. vin i ekonomi, extra macka i ekonomi etc. etc.).
 

Teddulin

Medlem
Vill tacka BC.SE för detta tips. Jag har precis bokat en weekend 10/5-13/5 för 4 pers + infant. Boendet blev till slut Sofitel St James. Tack ännu en gång!!
 
Intryck av första gången i BA Biz: smidig hantering i incheckningen, bra välkomnande ombord, helt ok stol för sträckan, god mat, generöst med champagne och framförallt oklanderlig service! Sammanfattningsvis mycket prisvärt. Kan rekommenderas!
 

ESSA

Medlem
Jag har just bokat in mig och min mor som jag med detta ska fira hennes 70-års dag.
Hon vet bara att hon är bokad av mig helgen 28-30/3 2014.
Nu letar jag boende. Tyvärr kan jag inte lägga mycket på boendet så tips på budgethotell emottages gärna!

Kan bara ana hur hon kommer tro att jag driver med henne när jag stövlar iväg mot business check in. ;)
Sen loungebesök och förhoppningsvis fin service on board.
 
Toppen