Senaste nytt

[Tips] Expedia.com blixtrabatt 90% på hotell

Johans00

Medlem
Jösses...
Kampanjen på UK sidan gick blixtfort...
Hade bokning å kupong inne, men hann inte slutföra/felmeddelande...:mad:
Samma här, försökte klicka igenom bokning 10:01, står coupon not valid, försöker igen på annat ställe samma där. Går in på expedias hemsida också var allt slut.
 

apknug

Medlem
Om inget annat ställ klockan på 10.00 CET måndag 17 december för ett nytt försök på engelska sidan:

https://www.expedia.co.uk/g/rg/hit-reset

Visa bifogad bild 83331

Dessa deals brukar i vanliga fall ryka efter några sekunder, så gäller att vara redo i telefonen med valt hotell och sparade kortuppgifter, för att sedan knappa in koden när den dyker upp
Ja, tack för tipset @idmnt men eftersom du har så bra på att hitta denna. Har du koll på nästa? Vi behöver en chans till ;-(
 

ekf

Medlem
9. The coupon code is void where prohibited by law and may only be used by legal residents of the US aged 18 and over.

Vet inte om det kan bli strul på hotellet sen?
Punkt 15 nämner att det är ett erbjudande från Expedia... så jag antar att de står för kalaset, har svårt att se att hotellet skulle tjafsa om det... Bokningen var ju tvungen att förbetalas också.
Jag är beredd att ta risken på min enda bokning jag hann få igenom i alla fall :)
Jag kan bidra med en mätpunkt i alla fall, Novotel vid Aucklands flygplats (NZ). Vid incheckning såg de så glada ut, frågade vart jag var ifrån och sa att allt var i sin ordning och förbetalt. 187 kr för en natt inkl frukost här är nästan som ett rån, oavsett hur dålig frukosten visar sig att vara om ett tag..
 

Johans00

Medlem
20190104_090559.jpg
Om det lugnar någon så kan jag bidra med att det funkat två gånger på grand.
 
Toppen