Senaste nytt

Tips: Boka Lufthansa First med Eurobonus-poäng

Zniper

Medlem
Gjorde precis det. Fanns bara 1 plats och som svar på min egen fråga går det inte att bara ändra en biljett utan båda måste ändras.
Problemet blev snarare att hemresa från FRA till CPH på måndagen verkar helt kört. Annandag påsk I guess :)

Anslutningsflygen bör du boka så tidigt som möjligt för det ska resan inte behöva falla på. Hjälper inte i detta fallet men något att ha i åtanke för framtiden.
 
  • Gilla
Reactions: P-L

P-L

Medlem
Anslutningsflygen bör du boka så tidigt som möjligt för det ska resan inte behöva falla på. Hjälper inte i detta fallet men något att ha i åtanke för framtiden.

Tack för tipset! I det här fallet blev det dock en spontanare. Har LH F på utresan men SAS C på hemresan. Vill byta till LH F. Kanske får köra resa FRA-ARN och sen köpa biljett till CPH därifrån.
 

Newyorker86

Medlem
Bokade precis 2 first biljetter till new york. Ville ha det tidiga flyget 06 från Arn för att få tid i terminalen. Nu blev det 9.55 från Arn istället för att hon i Tallinn sa att flygen hörde ihop. Tänkte försöka mig på och ändra det om det släpps first på vägen hem också. Hur är era erfarenheter av detta svar?
 
Bokade precis 2 first biljetter till new york. Ville ha det tidiga flyget 06 från Arn för att få tid i terminalen. Nu blev det 9.55 från Arn istället för att hon i Tallinn sa att flygen hörde ihop. Tänkte försöka mig på och ändra det om det släpps first på vägen hem också. Hur är era erfarenheter av detta svar?
Som om agenten inte har en aning om vad hon pratar om. Antingen finns det ledigt att boka på tidiga flyget eller så finns det inte.
 
  • Gilla
Reactions: Gus
Toppen