Senaste nytt

Tips: Boka Lufthansa First med Eurobonus-poäng

MrDollar

Medlem
Ja, du kan kolla på tex Lufthansas hemsida vilka destinationer dom flyger med A380, sedan söker du tillgänglighet för award (antar att du vill flyga First då du skriver i denna tråd) på länken som finns i ovan inlägg.
 

P-L

Medlem
Håller på med min first first med EB-poäng och voucher. Försöker leta upp 2 platser i LH F hem från östkusten om ganska exakt två veckor. Igår fanns inga platser alls (15 dagar) och idag har det öppnats upp 1 plats enligt EF. Bör man haffa den direkt och hoppas på att plats 2 dyker upp snart? Eller ska man vänta tills båda faktiskt finns tillgängliga?
 

Brandten

Medlem
Håller på med min first first med EB-poäng och voucher. Försöker leta upp 2 platser i LH F hem från östkusten om ganska exakt två veckor. Igår fanns inga platser alls (15 dagar) och idag har det öppnats upp 1 plats enligt EF. Bör man haffa den direkt och hoppas på att plats 2 dyker upp snart? Eller ska man vänta tills båda faktiskt finns tillgängliga?
Jag skulle inte ha förlitat mig på EF alls utan ringa Tallinn och fråga där (dagligen om det behövs) tills 2 platser dyker upp.
 
  • Gilla
Reactions: P-L
Håller på med min first first med EB-poäng och voucher. Försöker leta upp 2 platser i LH F hem från östkusten om ganska exakt två veckor. Igår fanns inga platser alls (15 dagar) och idag har det öppnats upp 1 plats enligt EF. Bör man haffa den direkt och hoppas på att plats 2 dyker upp snart? Eller ska man vänta tills båda faktiskt finns tillgängliga?
Om du har tänkte att åka två personer och ska boka alla anslutningar går det inte, eftersom båda resenärerna måste åka i samma klass på samma flyg.
 

P-L

Medlem
Jag skulle inte ha förlitat mig på EF alls utan ringa Tallinn och fråga där (dagligen om det behövs) tills 2 platser dyker upp.

Gjorde precis det. Fanns bara 1 plats och som svar på min egen fråga går det inte att bara ändra en biljett utan båda måste ändras.
Problemet blev snarare att hemresa från FRA till CPH på måndagen verkar helt kört. Annandag påsk I guess :)
 
Toppen