Tips önskas på billiga biljetter Stockholm-Bangkok

Diskussion i 'Flygbiljetter' startad av Lunkan_1, 14 Juli 2013.

1. Lunkan_1

Lunkan_1 Ny medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hej,
    Någon som har bra tips på var jag kan hitta billiga biljetter Stockholm-Bangkok T/R?
    Helst åker vi Business men Economy kan oxå funka.
    Vi tänkte resa ut 23/11 och komma hem 6 eller 7/12.
    / Lunkan

2. Stefan62

Stefan62 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Economy: 4 111 SEK med Emirates via Dubai är väl ett bra pris och det finns platser på de datum Du angivit!

Business: 12 753 SEK med Turkish.

3. Lunkan, välkommen hit. I följande sub-forum hittar du massor av tips:
    Deals

4. 011430121

011430121 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Vänta till den 1 aug då släpper Thai sina billiga biljetter.Tex Premium Eco runt 11-12" och Eco för ca 6,500 direkt till BKK med billiga anslutningar i Thailand

5. RonnieK

RonnieK Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Eftersom tråden ligger under Finnair Plus så antar jag att du redan kollat Finnair? Om inte så finns det business för 13.183 kr - dock inte på dina datum men med utresa 21 nov och hem den 5 eller 9 dec. En sådan biljett ger 15.000 poäng (200%).

6. Mikeswede

Mikeswede Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Är detta bekräftad info 011430121 ? Har letat och pratat med resbyrå om/när Thai skulle släppa billiga Prem economy för vinterhalvåret. Fick dock svaret från resebyrån att de inte hört något om detta. Tydligen har Thai med nya plan färre platser i prem economy.

7. Jag har flyttat tråden till Flygbiljetter forum.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!