Senaste nytt

Tio noteringar om nya SAS Business

goransson

Medlem
Att det är mer trångt känns som en trend i branschen. Man använder mer av väggar och "lådor" för att öka privacy, men avskildheten har en baksida. Titta bara på nya Swiss C-klass. Men det är inte så bra för att resa med sin respektive om man vill umgås...

Skärmen stängde jag av helt när jag inte tittade, så jag noterade inte ljusstyrkan. Mina skärmar fungerade dock bra - och jag testade film, musik, spel, kund-enkäten och prislistan där man kunde bläddra direkt på skärmen. Kanske jag hade tur.

Yes, jag gillar inte alls trenden dock. Bra med avställningsytorna, men i övrigt tycker jag mest att det känns trångt och instängt. Är rätt lång och har stora fötter. Svårt att få plats bekvämt i "lådorna". Swiss tycker jag är katastrofalt dåliga stolar. Då var SAS mycket bättre för mig. Turkish mitt klara förstahandsval om man åker med sällskap eller får en ledig stol bredvid sig.

Även mina skärmar funkade bra och jag gillade starkt det nya underhållningssystemet, som såg ut att vara samma som Austrian valt (om jag inte missminner mig).
 
Toppen