Senaste nytt

TIM - Pendlarkort i Mälardalen

Palazzi

Medlem
Under hur lång tid ska du pendla?

Tills jag får sparken!;) Ärligt talar så vet jag inte hur ofta jag kommer behöva vara på plats, så kommer inte köpa pendlarkort ännu. Troligen blir det en del utomlands också, så kanske inte blir nödvändigt alls..

Jag får reda på mer om någon dag, så tänkte att jag bör vara förberedd på att köpa pendlarkort :).
 

twiggs

Medlem
Tills jag får sparken!;) Ärligt talar så vet jag inte hur ofta jag kommer behöva vara på plats, så kommer inte köpa pendlarkort ännu. Troligen blir det en del utomlands också, så kanske inte blir nödvändigt alls..

Jag får reda på mer om någon dag, så tänkte att jag bör vara förberedd på att köpa pendlarkort :).

Om man behöver pendla nästan hela året, och då ett helt år, mellan Västerås och Stockholm och sedan kanske även vill ha möjlighet att kunna resa till Örebro, Göteborg, Gävle, Linköping, Arlanda, Malmö, Köpenhamn, Sundsvall osv när som helst så skulle jag verkligen funderat över ett årskort. Tillgång till lounge, prioriterad telefonbokning, SJ Snabbtåg mellan Stockholm-Uppsala/Södertälje/Arlanda osv. Allt till ett pris om cirka 40' kr i 2 klass. Nackdelen är väl att inte SL skulle ingå. Har själv ett årskort och tycker att det är helt perfekt för inrikesresor!
 

mry

Medlem
I hammarby sjöstad kan du ju bo på park inn med om du typ ska vara där någon dag i rad så slipper du resa så mycket. Du får iofs en del poäng där så du kan nog bo där för typ 10 000 poäng samt 500-1000 kr natten.
 
Toppen