Senaste nytt

Tillgång till First lounge på Heathrow

Von Wiffen

Medlem
Hittade en F-plats på Thai BKK-LHR istället för BKK-CDG.
Blir ca 50 min längre tid i loungen i BKK :)

Funderar dock på vilket flyg jag ska ta hem från LHR. Är det värt att stanna några timmar där?
Får man tillgång till någon First lounge på LHR om man ankommer med Thai F och fortsätter med SAS?

Följdfråga, om nej på frågan ovan så undrar jag vilken lounge ni isåfall rekommenderar?
 
Last edited:
United och Singapore har varsin first class lounge där! Uniteds är bara tillgänglig för departing passengers inte arrivals tyvärr, inte helt säker på Singapore men dem brukar vara rätt strikta på sina regler. Tycker dock att Air Canadas lounge är utmärkt, gillar också Lufthansas inre lounge, problemet är att den nästan alltid är fylld till bredden. Krisloungen har en go bar med bartender, jag skulle ta och njuta av alla 4 faktiskt. Kanske skippa Lufthansa ifall du åker när det är rush-hour.
 

Von Wiffen

Medlem
United och Singapore har varsin first class lounge där! Uniteds är bara tillgänglig för departing passengers inte arrivals tyvärr, inte helt säker på Singapore men dem brukar vara rätt strikta på sina regler. Tycker dock att Air Canadas lounge är utmärkt, gillar också Lufthansas inre lounge, problemet är att den nästan alltid är fylld till bredden. Krisloungen har en go bar med bartender, jag skulle ta och njuta av alla 4 faktiskt. Kanske skippa Lufthansa ifall du åker när det är rush-hour.
Tackar!
Då känns mitt val att byta från CDG till LHR inte så dåligt iaf
Får boka nästa resa med start därifrån istället.
 
Toppen