Tillgänglighet på SK984 på söndag 5 aug

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av Berrsus, 3 Augusti 2012.

1. Berrsus

Berrsus Medlem

Befinner mig i Tokyo men har inte datorn med mig med KVS. Kan jag få hjälp av någon med tillgängligheten på söndagens avgång?

2. Jacob

Jacob Medlem

SK 984 NRT 11:40 CPH 16:05 343 A0 C9 D9 J9 Z0 Y9 S7 B0 E9 M9 H9 Q0 V0 W0 U0 K0 L0 T0 G9

Fast jag utgår från att du menar söndag 5/8... ;)

3. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Enligt expertflyer visar den 9 i nästan alla bokningsklasser utom några låga economy.

edit: Jaha, Jacob tänkte lite längre. Jag kollade 5/11..

4. Berrsus

Berrsus Medlem

Tillgänglighet på SK984 på söndag 5/11

Haha! Ja, självklart menade jag nu på söndag. Blir snurrig av värmen här i Tokyo, eller rättare sagt luftfuktigheten.

Bra tillgänglighet, då blir det avfärd lite tidigare till flygplatsen för att få till en uppgradering. Stort tack!

5. Det är en av orsakerna varför jag försöker att skriva månad i textform(typ Aug).
    Hoppas att uppgraderingen går igenom.

6. stewigriffin

stewigriffin Medlem

Klassikern i repris? Håll oss uppdaterade om det går. Jag kommer följa tråden med 4G :)

7. Berrsus

Berrsus Medlem

Inga uppgraderingar för pengar erbjöds. Eco Extra är enligt personalen överbokat så ingen möjlighet för uppgradering med poäng. Business är halvfullt och möjlighet till uppgradering för poäng finns, dock har mitt resesällskap precis bränt nästan alla sina poäng så han har inte tillräckligt. Det blir till att tränga sig in i eco sätet och kämpa för mig som är 190.

Funderar dock fortfarande på att uppgradera själv och överge sällskapet.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!