Senaste nytt

Tillgänglighet award i business class, Stockholm-USA

pep

Medlem
Det beror på vilken partner skulle jag säga. UA verkar inte göra det iaf. Jag bokade en resa ARN-AMS-IAD-LAX DFW-IAD-AMS-ARN i UA F (SK mellan ARN-AMS) och de totala avgifterna blev 1505kr, så det tyckte jag inte var farligt för totalt 6 segment.
Ja, UA er meget, meget billigere end (alle?) andre og har ikke noget brændstofftillæg. Lavede en prøvebookning (award i C) med 8 legs mellem EAsia og Pacific, alle i C. Skatterne blev totalt kun 150 USD - 5 forskellige flyselskaber, 10 airports (heraf 5 forskellige!).
 

taxvalp

Medlem
sask.jpg

Loggade in på mitt EB-konto och möttes av denna banner. Sökte på bonusresor till SFO och EWR och det fanns faktiskt en del att välja på, även i C (till EWR åtminstone), under november och december.
 

agehall

Medlem
Det är rätt nära inpå avgång om du vill resa i januari... April kanske du kan hitta något i framöver, det är bara att söka ofta så märker du ifall SAS bestämmer sig för att släppa fler platser.
 

jsm

Medlem
En anektdot till detta: såg också bannern när jag loggade in. Hade förhoppningar att jag kunde hitta andra Businessclass biljetter till svärföräldrarna för min 2-4-1.

Dock ingen lycka med det tyvärr. MEN tanken slog mig att kanske även andra bolag släppte biljetter. Jag hade en bokning TXL-BRU-EWR-SFO i First, men jag gillande inte all layovers (2h i BRU, 4.5 h i EWR). Döm om min förvåning när jag märkte att United släppt fler biljetter FRA-SFO i First! :) Snabb ombokning till denna. Slutade med 3 timmar senare utresa, 5 timmar tidigare ankomst och First Class FRA-SFO (EWR-SFO i den ursprunliga bokningen var i Domestic First och tog 6.5 timmar) TAck SAS för att ni triggade denna tanke :)
 
Toppen