Tillgänglighet ANA första klass från Frankfurt?

Diskussion i 'Star Alliance' startad av Morgan, 20 Mars 2016.

1. Morgan

Morgan Medlem

Är snål och vill flyga första klass. Noterar att Lufthansa tar ut bränsletillägg så det kommer kosta oss två drygt 10000 kr (+190 000 Eurobonuspoäng +voucher) att flyga med dem till Japan. ANA verkar inte ta ut bränsletillägg så där kommer jag undan med någon tusenlapp i skatter. Men hittar ingen tillgänglighet alls på Uniteds sökmotor.

Någon som vet hur det brukar se ut?

2 platser är det jag sökt efter.

2. aryx

aryx Ny medlem

Land:
    Norge Norge
    Jeg tok nettopp ut en bonustur til Japan, jeg kjører OSL-CDG-BKK-HKG-NRT-ICN-FRA-CPH-OSL, 4200 kr pr pers og 190.000 poeng.
    Thai First fra CDG til HKG, og ANA first fra ICN til FRA.

3. NotRyan

NotRyan Medlem

ANA First ICN - FRA ? Du menar väl Asiana antar jag? ;)

Last edited: 20 Mars 2016
    Dr. Miles gillar detta.
  4. aryx

aryx Ny medlem

Land:
    Norge Norge
    Du har rett, det var OZ fra ICN-FRA ;-)

5. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Två platser har jag tyvärr aldrig sett när jag har kikat. En plats finns ofta, men 2 är betydligt värre.

Morgan gillar detta.
  6. JohanA

JohanA Medlem

Asiana F till/från Frankfurt brukar finnas massor av. Det snackas dock om att de skulle dra in F men nu i vår kör de iaf.

7. palmen

palmen Moderator

Land:
    Sverige Sverige
    Jag sökte tidigare på 2 platser med ANA denna sommaren, hittade totalt 3 datum där det förekom, 1 plats fanns det dock relativt gott om. Jag skulle inte räkna med att hitta 2 platser med ANA, men självklart kan du ha tur om du är väldigt flexibel

Morgan gillar detta.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!