Man kan åka reguljärt med charter också.Ska du åka ekonomi skulle jag hellre välja Fritidsresor och slippa byte.
Dessutom håller jag reguljär ekonomi snäppet över charter. För det tredje är byten sköna.
Man kan åka reguljärt med charter också.Ska du åka ekonomi skulle jag hellre välja Fritidsresor och slippa byte.
Jo fast då har vi löst det genom att boka in 8 timmar i Dubai och bokat in flygplatshotellet airside. Kommer fram till Dubai sent på kvällen, sover gott i en skön säng direkt på flygplatsen utan att behöva lämna terminalen och sedan frukost, utvilade och vidare direkt på morgonen till Mauritius. 2 x 6 timmar i economy med en god natts sömn emellan känns betydligt bättre än 12 timmar mer eller mindre i sträck. Då blir det bara dagflygning när man kan titta på film istället för att försöka sova i sätet.
Hmmm - jeg ville nok vælge Emirates hvis det her er standarden hos TUIFly....
TUI Fly Nordic Premium Class Del 3 - InsideFlyer SE
Tui Fly Nordic Premium Class - Del 2 - InsideFlyer SE
TUIfly Nordic - Premium Class Del 1 - InsideFlyer SE
Tack alla för kloka och hjälpsamma tips och idéer! Har nog kommit fram till att det blir Fritidsresor och då Premiumclass eller reguljärt med Emirates och då med lösningen som @rlager här tipsar om. Flygplatsbyte i London lockar inte och Air France "halvcharter" 777:a som många av er skriver om låter inget vidare heller. Lutar åt Emirates...
Bra lounger på flygplatsen. Kanske underlättar.Tack för input!
Emirates lockar absolut! Såg att de flyger A380 sista biten...Men det blir en ganska lång mellanlandning i Dubai mitt i natten. Tror inte att barnen och frugan uppskattar detta tyvärr.