Till Aten och se MFF spela i Champion League med SAS

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av lillemannen, 28 Augusti 2014.

1. lillemannen

lillemannen Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Har bokat SAS plus för att se MFF spela mot Olympiakos 9 dec.
    Finns gott om biljetter i plus 9 dec och tillbaka 10 dec från CPH. Någon mer som är intresserad och haka på för att inkassa 10.000 EuroBonus och se fotboll.

johan_fbg, Christian R, johanmm och 1 annan gillar detta.
  2. Agö

Agö Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Var på plats igår, det var kul. Jag funderar på Madrid men antar att de få biljetter klubben får går till medlemmar och säsongare först. Och jag håller inte ens på MFF...

johan_fbg och 011430121 gillar detta.
  3. lillemannen

lillemannen Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag var också på plats igår med grabben. Madrid har jag redan bokat dock hem på fredagen.
    Biljetter tror jag inte blir så stort problem. Det har det inte varit förr i alla fall för bortasupporter

johan_fbg gillar detta.
  4. Om jag hade haft möjlighet hade jag åkt till Turin redan i första omgången - Italiens mest underskattade stad (som jag fortsätter att tjata om). Nu kan jag dock inte deltaga på något av bortadatumen, och i Malmö lär man ju knappast få biljett.

SAS till Milano, och sedan snabbtåget till Turin (1h).

Egentligen spelas ju dock de riktiga fotbollsmatcherna i Turin på Stadio Olimpico, med Grande Torino...

PS. Hoppas Malmö plockar någon "pinne" iaf :)

MarkusL, johan_fbg och Agö gillar detta.
  5. lillemannen

lillemannen Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hade gärna åkt till Turin men är på semester första matchen.

6. lillemannen

lillemannen Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Är det någon mer som hänger på idag tisdag till Aten?

Åker SK777 kl 8.40 från CPH

7. Blir inget jattestort bortafolje jamfort med Turin och Madrid (ca 2,500 MFFare dar om jag minns ratt). Tror det var ca 500 biljetter salda till bortasektionen pa Karaiskakis senast jag kollade, sa nog lar det vara andra MFFare pa SK777.

8. lillemannen

lillemannen Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Nä blir det inte men man får i alla fall 10000 EuroBonus för flyget och kanske en vinst med oss hem =D

Christian R, slugger4567 och staff gillar detta.
  9. djacobsson

djacobsson Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Kom igen Malmö!

staff och Palazzi gillar detta.
  10. Maste ha varit en kul match att se pa plats. Tyvarr gick det inte hela vagen, men hoppet om fortsatt Europaspel levde anda in i den 87e minuten!

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!