Tilbaks på ruta 1, vägen tillbaka till toppen och korthuset.

Diskussion i 'Övrigt' startad av stewigriffin, 13 Juli 2015.

1. stewigriffin

stewigriffin Medlem

Efter en s.k. hiatus(kalla det ett medelårskris) så bestämde jag att göra en challenge inom medvetet resande. Senaste 2,5 år intresset har varit på andra viktigare och nyttigare saker, kanske kommer skriva större material om det någon dag i framtiden.

Ruta 1: ingen status, inga kreditkort, väldigt få miles här och där som inte räcker till 1 resa. Och allt man visste om resandet är daterad med våren 2013 som senast.
    Alla tips om hur ska man nå toppen i "2015 års stil" välkomnas. Jag kommer eventuellt blogga här lite gran om resor.
    Annars funderar på riktigt om att skaffa en hoj och vara fri. Man vill gärna inte vara som denna kille.

2. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag har hört att det är bra att flyga ex-EU till HNL... :)

3. stewigriffin

stewigriffin Medlem

Låter intressant, kanske mer aktuell för vintern(svarar från stranden, Google Maps

DonM gillar detta.
  4. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Du ska ju aldrig ut från flygplatsen, så årstid spelar ingen större roll.. :)

JWD och matte_ante gillar detta.
  5. nilsson

nilsson Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    HNL saknar ju väggar här och där, så lite roll spelar det.

6. stewigriffin

stewigriffin Medlem

Uppdaterade mina konto hos American Airlines, British Airways och SK. Det fanns ett hög med miles, sammanslaget lite över 300K. Inte illa, kan använda dessa till att flyga ner till Karibien. Men annars så gillar jag JetBlue skarpt och troligen ska flyga med dem.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!