Senaste nytt

Tier points har kommit in men inte nya statusen

trekker

Medlem
Vilken härlig tråd och engagemang för BAEC Bronze. Nästan som du doc borde ha varit med trekker och kollat pulsen samt blodtrycket varje timma. Du kanske även borde ta fram blocket och ringa Cpt Valium och First Officer Zanax.. Olidligt spänning även för åskådarna, hur skall detta gå..

Själv har jag nu ringt min läkare för att prata om jag skall ta captopril, cilazapril, enalapril, fosinopril, lisinopril, perindopril, quinapril, ramipril, eller trandolapril (tack Google och WebMD) för att sänka blodtrycket..

Nej pulsen var inte sarskilt hog for bronze, men jag ville valdigt garna kunna valja mitt sate utan att betala innan dom oppnade check in. Det kommer defenitivt kannas battre nar jag far silver efter nasta resa och forhoppningsvis guld nagon gang I September (om mina resor blir som jag tror de kommer bli under augusti/September).
 

doc

Medlem
Jag tar för övrigt tillbaka det där jag sa angående trekkers felmeddelande. När jag ska kolla seating på en annan flight längre fram får jag samma meddelande. Verkar vara ett generellt fel på BA:s hemsida. Tips, prova öppna din bokning på "Qatars hemsida" / "Din Bokning" med bokningsreferens och efternamn. Oneworlds system är så integrerade att det brukar fungera bra. Gjorde ett test nyss och det var inga problem. Däremot inte sagt att du kan välja platserna på rad 1 ännu.
 

RobRoy

Medlem
Tycks vara rätt mycket som inte riktigt fungerat på sistone... Fick detta i mailen idag:

Thank you for contacting British Airways recently. We understand you are still waiting to hear from us and we are working very hard to respond to all of our customers in a timely manner. We have recently experienced some disruption and due to this we have seen a rise in the number of customers contacting us.

We want to respond to your concerns in full and provide you with an individual response. We would like to ask for your patience while we do this and we will get back to you as soon as possible.

Once again, thank you for contacting us. We know we operate in a competitive market and genuinely value the confidence and trust you place in us when you travel with British Airways. We look forward to responding to you soon.
 
Toppen