Tier points har kommit in men inte nya statusen

Diskussion i 'British Airways, Executive Club' startad av trekker, 9 Juli 2014.

1. trekker

trekker Medlem

Jag gick précis over 300 tier points, dom kom in for 4 timmar sedan. Nagon som vet nar mn kan rakna med att British Airways's system forstar att jag ar Bronze och darmed kan boka min sittplats pa fredagens flyg utan att betala (1F ar fortfarande ledigt)? Nar jag klickar pa "progress to next tier level" sa star det att jag redan klarat av vad som kravs for att bli bronze.

2. Brukar ta max en dag. Refresha tills det plötsligt händer :)

3. trekker

trekker Medlem

Jag vet inte om min webbrowser klarar fler refresh =)

1 person likes this.
  4. Ladda ner appen. BAs app är faktiskt riktigt trevlig efter senaste uppdateringen.

5. trekker

trekker Medlem

Den har jag ocksa refreshat sonder ;) Och ja jag haller med om att den ar helt ok.

6. trekker

trekker Medlem

7 timmar nu, British Airways behover uppgradera sina system.......

7. Läste runt lite och det verkar som att det ibland kan ta upp till 72h. Förlåt att förlänga "dan för dopparedan'".

8. trekker

trekker Medlem

Tur det inte var silver man vantade pa och inte hade en CE biljett........

9. Homer

Homer Medlem

Good things come to those who wait...

10. trekker

trekker Medlem

Ja nu vantar vi pa mycket, ska bo pa Hilton I morgon kvall och vantar pa att fa in min natt fran I mandags samtidigt som den skall(??) ge mig gold da jag signade for fast track till gold. Rent principiellt vill jag inte betala for internet men behover jobba fran rummet innan flyget pa fredag.

Hur kan det ta sa lang tid for dessa bolag att registrera poang/natter och uppdatera status? Vad har dom for system egentligen?

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!