Tidningen Eurobonus Traveler

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av Bryant, 2 December 2011.

1. Bryant

Bryant Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Denna tidning låg på hallgolvet idag när jag kom hem. I den låg det även en loungevoucher som är giltig tom 31/1 2012 i SAS business lounge. Jag fick de då jag är EBS och inte har tillgång till lounger i vanliga fall. Tack SAS! Kravet för att nyttja denna är att ha en aktuell biljett med något av bolagen i SAS group.

Misstänker att denna tidning ersätter Seassons? Eller är det en tidning för att fira EuroBonus 20 år?

2. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Korrekt, den ersätter Seasons.

3. Jacob

Jacob Medlem

Det är riktigt kul med loungevouchern. Det är något vi faktiskt föreslog till SAS under eventet på Arlanda. Det verkar som SAS har lyssnat. :)

10 personer gillar detta.
  4. hyper

hyper Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag hoppas att ni föreslog dem till Business Upgrades som de flesta amerikanska flygbolag (UA, American Airlines, CO, etc..) har! :)

Mina kollegor som är UA 1k får 6 fria system wide upgrades per år varje gång de omkvalificerar, detta då utöver de vanliga poäng de tjänar och kan använda för flyg/uppgraderingar.

5. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Om du kollar lite på FT, så lär du se att det är halvt omöjligt att lyckas använda dem dock...

6. hyper

hyper Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Good point... :)

7. Joakim

Joakim Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Tidningen ni refererar till går gissningsvis "bara" till EBG/EBS?
    Som EBB har jag aldrig sett till någon tidning iallafall.
    Kan man beställa den någonstans?

8. rob74

rob74 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Har inte fått denna tidning än. Visserligen flög jag 07:15 hemifrån, så att...
    Kul med vouchern för de som inte är EBG! Och kul att SAS verkar har lyssnat på medlemmarnas förslag! :)
    Hoppas man får se mer av detta framgent.

9. MarcusC

MarcusC Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag har inte sett till eurobonus traveller än ;), men kompisar som är EBS har fått den. Bra drag med lounge vouchern.

10. rob74

rob74 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Last edited: 4 December 2011

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!