Tidigare check-in från Hong Kong med Qatar Airways

Diskussion i 'Qatar Airways' startad av Philip Ganemyr, 23 April 2016.

1. Philip Ganemyr

Philip Ganemyr Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag skall åka med Qatar Airways från Hong Kong till Doha med flyget som avgår 00:10 men skulle gärna vilja checka in tidigare och bli av med min väska eftersom flyget går såpass sent och för att kunna hänga lite i The Pier och The Wing.

Min fråga blir då, är det någon som vet om jag kan dyka upp på flygplatsen runt 17-tiden (Qatar har en avgång vid 19:10) och redan då checka in för min flight vid 00:10?

2. Du kan alltid checka in din väska i förväg i Hong kong: MTR > Privileges and Complimentary Services

DanielKif gillar detta.
  3. Philip Ganemyr

Philip Ganemyr Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jo det har jag sett men mellan vilka tider har Qatar öppet? Det står inget om tiderna någonstans nämligen vad jag kan hitta.

4. 05.00 till sent, dvs utan problem om du vill checka in en väska vid 16-17 och sedan åka ut till flygplatsen.

DanielKif gillar detta.
  5. Stefan Berglund

Stefan Berglund Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Vi flög samma flight för en månad sen och checkade in kl 12 på Hong Kong Station utan problem.

Cristoffer Cedergren gillar detta.
  6. Ja, HKG är underbart pga detta. Så skönt att dumpa väskan direkt efter utcheck från hotellet!

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!