Tiden står still i SAS Explore app

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av Joakim P N, 22 Oktober 2014.

1. Joakim P N

Joakim P N Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    I SAS app för iPad visas bland annat antal flugna SAS-mil och antalet genomförda SAS-flygningar. Sedan några månader tillbaka står tiden dock still i min app, och varken mil eller flygningar ökar trots att jag flyger SAS som aldrig förr.

Det här påverkar ju inte poängintjäningen så det är egentligen oväsentligt. Men lite irriterande är det allt. Upplever någon annan samma problem?

2. Joakim P N

Joakim P N Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Så har ytterligare en månad gått och appen visar fortfarande 21 SAS-flygningar trots att jag gjort 39 :)

3. Har inte flugit lika mycket som dig men det står stilla hos mig med tyvärr.
    Har du testat att ta bort appen och installera igen?

4. Tommy Palomäki

Tommy Palomäki Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag provade avinstallera och sen installera igen, men tyvärr utan önskat resultat... Ska felrapportera detta till SAS Internet-support imorgon.

5. Joakim P N

Joakim P N Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ja, har ominstallerat ett flertal gånger, men stannar likväl på 21 flighter :)

6. Okej märkligt, känns som ett generellt problem, kollade mina föräldrars iPad precis och där står 0 flygningar och 0 Miles trots CPH-SFO tur och retur i oktober!

7. Den har stått still sen 1/9-2014, SAS genomförde en hel del förändringar i sitt system då och explore appen har helt enkelt inte uppdaterats rätt. Vi får väl se om det kommer en ny version som funkar snart :D

8. Har någon hört om det är någon uppdatering på gång?

9. Tommy Palomäki

Tommy Palomäki Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag har nu rapporterat felet till SAS Internet-support. Jag hör av mig när jag fått svar.

andy.c och Joakim P N gillar detta.
  10. Lokföraren

Lokföraren Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Bra, mina flyg står stilla också.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!