Senaste nytt

The Great Rangoon Run 2013

Bonden

Medlem
Ahh.. Såg bara Singapore Airlines överallt, missade silkair.. SAA är Star men det hjälper ju inte :rolleyes:
 

pep

Medlem
Tak for at dele denne droem med BC.se Genialt, intet mindre!! Maa man spoerge Bjornstrom/AHO hvor og hvordan I har booket og koebt disse biletter? Hvordan fik du ideen? Kan det naaes endnu for andre at vaere med i festen?
 

Jacob

Medlem
Maa man spoerge Bjornstrom/AHO hvor og hvordan I har booket og koebt disse biletter?
Biljetterna kunde bokas via alla större bokningssidor. Dock av någon märklig anledning fanns inte Rangoon tillgänglig som avgångsflygplats via exempelvis Expedia och Orbitz. Inte med någon stavning eller med IATA-koden (RGN). Kanske har de haft problem med Myanmar-biljetter tididgare?

Kan det naaes endnu for andre at vaere med i festen?
Dessvärre har alla lave fares från Myanmar blivit fjernet.
 

Dr. Miles

Expert
Biljetterna kunde bokas via alla större bokningssidor. Dock av någon märklig anledning fanns inte Rangoon tillgänglig som avgångsflygplats via exempelvis Expedia och Orbitz. Inte med någon stavning eller med IATA-koden (RGN). Kanske har de haft problem med Myanmar-biljetter tididgare?
Även om situationen i Myanmar(Bruma) har förbättrats senaste tiden finns det fortfarande en hel del embargo kvar.
Jag antar det är en av orsakerna varför man inte kunde boka via vissa amerikanska bokningssiter.
 
Det diskuterades mycket om dessa ex-RGN deals för ett par veckor sen på FT. Då passade många att boka sina flygningar i 2013. Snacka om framförhållning!
 

Palazzi

Medlem
Malawi devalverade sin valuta med 48% förra veckan... Jag tror att jag upptäckt någon mistake-fare på Emirate p.ga av detta:

LLW- JNB- DXB- LAX i kombination med South African för under 10.000kr T/R låter aningen för billigt för att kunna stämma? Det var dock i ekonomi.... Priset är korrigerat idag.

JNB-DXB och DXB-LAX är ju inga flygningar man vill uppleva i ekonomi.......DXB-LAX är ca 16h.
 

David

Medlem
Ack va surt att man verkar ha missat detta, ligger det några fördelaktiga priser kvar eller är justeringar gjorda?
 

Palazzi

Medlem
Ack va surt att man verkar ha missat detta, ligger det några fördelaktiga priser kvar eller är justeringar gjorda?

Alla priser är korrigerade så vitt jag vet...tyvärr :( Det enda som muntrar upp mig är att jag faktiskt inte hade någon helg att undvara för en tur till Burma...och beyond..
 
Toppen