The Goring – En historisk oas i London

Diskussion i 'Nyhetskommentarer' startad av Lena Businessclass, 7 Mars 2014.

1. Lena Businessclass

Lena Businessclass Ny medlem

Land:
    Sverige Sverige

The Goring Hotel, London

Lätt vemodiga lämnar vi hotellet, men vi vet att vi kommer tillbaka en dag. Om du är en av de många som har låtit dig förföras av den engelska TV-serien Downton Abbey och om du drömmer om ett stort lantställe på landet, ja så kommer du också att känna att du har hittat ditt andra…

Se hela inlägget

2. Det kan vara min kärlek till London och att jag är anglofil. Det kan också vara att jag mer och mer inser att i jagande efter hotellpoäng så missar man pärlorna; de små lokala hotellen.

Nu är inte The Goring billigt på något sätt, men det är ett "aspirational hotel" som jag ser det.

Trots att jag själv är ingen Afternoon Tea fantast själv är det roligt ibland. Det här bland det bästa jag har läst på BC.se på länge. En lysande recension. Hoppas vi ser mer av detta!

3. Jason BusinessClass

Jason BusinessClass Administrator

Land:
    Norge Norge
    En helt super artikkel om The Goring. Bra å lese om et topp 10 hotell i London. Gratulerer Lena med din første artikkel på BusinessClass, slikt vil vi se mer av :)

4. Igorius

Igorius Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Härligt att ett tilltalande hotell utanför de stora kedjorna uppmärksammas! Särskilt i London föredrar jag för egen del att lyfta blicken från poängjakten och fokusera lite mer på känsla.

5. Intressant att läsa om något som ligger helt utanför det man själv är van vid!

6. En trevlig genomgående rapport på ett klassiskt hotell. Har aldrig bott där men väl drickit bubbel i baren.

7. swede77

swede77 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Trevligt, här skall jag bo vid nästa resa till London. 2014 blir året då jag fokuserar på boutique hotell istället för att jaga poäng.

Tevlig rapport.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!