The Daily Mail: här rankas det Förstaklass!

Diskussion i 'Övriga flygbolag' startad av Senator, 17 September 2014.

1. Vänner,

Till att vara en brittisk tabloidtidning var denna sammanställning rätt bra. Något för @Jacob att ta sig genom. Finns även detaljer från själva utvärdering med.. Källan är Daily Online men jag ställer upp om @Jacob och @Martin Björnström behöver hjälp att göra detta för BC.se. Jag skickar offert!

Lite förvånat över Swiss låga betyg, annars roligt att British Airways First ligger på nivå med American Airlines och United :)

The best First Class airline seats in the world revealed (and how much they REALLY sell for) | Mail Online

The 24 Best First-Class Cabins

2. Resenären

Resenären Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Det var snyggt presenterat, med kartor och allt.
    En del begrepp tål att studera lite extra, såsom "Rockstar Factor" och "Work with a Flight Expert"

3. Christian R

Christian R DYKWIA

Jeg forstår ikke helt den der "Rockstar Factor" - men på den anden side at være med *****-Rockstar klubben kan ikke være helt dårligt :D

En ganske fin artikel, der dog har lidt faktuelle fejl... Ex får man ikke en Pyjamas i Suites på Singapore-Delhi da det er en "kort" dagsflyvning, Cathay Pacific serverer mig bekendt heller ikke Krug på deres korte ruter osv.

Selve listen har også nogle sjove 'outliers' et par eksempler:
    Swiss, Air France og Asiana scorer alle kun *** i mad
    United scorer ***** i mad(!)
    Swiss scorer #16 overall

Ligger pt på 4(+2)/24 og har yderligere et par stykker i kikkerten til JAN/FEB2015 :)

4. Christian R gillar detta.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!