Senaste nytt

Thai First Class service i Bangkok

Kommer från Australien och kommer flyga Australien-SIN-BKK-FRA-GOT och är i valet och kvalet om vi ska flyga Singapore Airlines ( A330-300) från Singapore till Bangkok i business för att sedan flyga Thai i F till Frankfurt eller att flyga SIN-BKK i business med Thai (787). Blir man bara upphämtad med bil och körd till F loungen i Bangkok om man anländer med Thai eller blir man det även om man ankommer med Singapore Airlines? Vilken flight hade ni valt?
Jag blev upphämtad med bil när jag ankom med Singapore Airlines (business) SIN-BKK och skulle vidare med Thai första klass.
 

Agö

Medlem
Är det bara jag som tycker det är väldigt skönt att gå någon kilometer eller två efter 10 timmar på ett flygplan? Åka golfbil då, inget för mig :)
Jag tycker att det är skönt att gå. När jag lämnat flygplatsen. Finns många fördelar med golfbil, däribland det fina i att man passerar en ansenlig mängd passagerare som annars skulle stå framför dig i passkontrollen.
 
Jag tycker att det är skönt att gå. När jag lämnat flygplatsen. Finns många fördelar med golfbil, däribland det fina i att man passerar en ansenlig mängd passagerare som annars skulle stå framför dig i passkontrollen.
Absolut. Tänkte mest på en transfer, då behövs lite motion mellan flygningarna.
 
Toppen