Senaste nytt

Thai First Class service i Bangkok

Charlie D

Medlem
Kommer från Australien och kommer flyga Australien-SIN-BKK-FRA-GOT och är i valet och kvalet om vi ska flyga Singapore Airlines ( A330-300) från Singapore till Bangkok i business för att sedan flyga Thai i F till Frankfurt eller att flyga SIN-BKK i business med Thai (787). Blir man bara upphämtad med bil och körd till F loungen i Bangkok om man anländer med Thai eller blir man det även om man ankommer med Singapore Airlines? Vilken flight hade ni valt?
 

Dr. Miles

Expert
Kommer från Australien och kommer flyga Australien-SIN-BKK-FRA-GOT och är i valet och kvalet om vi ska flyga Singapore Airlines ( A330-300) från Singapore till Bangkok i business för att sedan flyga Thai i F till Frankfurt eller att flyga SIN-BKK i business med Thai (787). Blir man bara upphämtad med bil och körd till F loungen i Bangkok om man anländer med Thai eller blir man det även om man ankommer med Singapore Airlines?
Nej, det tror jag inte.

En anning off topic.
En kontrollfråga.
Är det med en betald biljett eller med en bonusresabiljett?
Om det är bonusresor, vilket bonusprograms poäng/miles du använder?
 

Impendill

Medlem
Kommer från Australien och kommer flyga Australien-SIN-BKK-FRA-GOT och är i valet och kvalet om vi ska flyga Singapore Airlines ( A330-300) från Singapore till Bangkok i business för att sedan flyga Thai i F till Frankfurt eller att flyga SIN-BKK i business med Thai (787). Blir man bara upphämtad med bil och körd till F loungen i Bangkok om man anländer med Thai eller blir man det även om man ankommer med Singapore Airlines? Vilken flight hade ni valt?

Jag har alltid blivit upphämtad när jag flugit vidare i TG F och ankommit i olika klasser med TG. allt från economy till first
 
Toppen