Thai Airways Stockholm-Bangkok TG961 försening, 19 jan 2013

Diskussion i 'Star Alliance' startad av ryds, 19 Januari 2013.

1. ryds

ryds Medlem

Någon som vet varför TG961 är försenad idag:confused: ? Den landade i tid imorse !

2. 011430121

011430121 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag vet inte avgången är ju beräknad till 20,30, kanske man väntar på en reservdel som kommer med TG 962 som landar idag 19,20
    Det är väl första gången man kan se två TG 747or på ARN samtidigt?

3. Figo

Figo Ny medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Någon del på vingen som är fel och man har inte någon reservdel på ARN. Precis som nämnt ovan så är ny avgångstid beräknad till 20.30, så jag sitter i loungen och väntar, ska vidare till Taipei så vi får se hur det går när jag kommer till Bangkok.

4. Agö

Agö Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    056.JPG

Här är kärran imorse!

1 person likes this.
  5. Fredrik

Fredrik Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    En Facebookvän till mig(som är på planet) skrev att dörren frusit fast. Låter märkligt iofs. Hoppas det löser sig med vidareförbindelsen.

6. 011430121

011430121 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Blev inställd klockan 22,30 ny avgång imorgon den 20 jan klockan 10,00
    Såg ut att vara motor problem

7. Palle Kuling

Palle Kuling Medlem

För ett par år sedan var avgången försenad pga teknik och skulle gå dagen efter, runt samma tid som vanligt (gate 17 och 18). Den dagens "riktiga" flight lämnade gaten vid utsatt tid men lyckades suga i sig en snöhög vid banändan och blev försenad den också.

8. ryds

ryds Medlem

Får denna försening konsekvenser för ARN flera dagar nu ? Lite orolig eftersom vi flyger imorgon den 21 Jan i premium ekonomi till BKK! Såg imorse också att TG960 är sen från BKK!!

9. 011430121

011430121 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Om man kollar in TG ankomster till FRA, CPH, OSL ( har bara kollat dessa) så är alla ankomster ca 2 timmar sena till Europa.

10. 011430121

011430121 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Då kan man säga att det " är som vanligt" 2 TG 747: or på ARN, blir även så idag.

Last edited: 20 Januari 2013

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!