Senaste nytt

Thai Airways sätter in Boeing B777-300ER till Köpenhamn

EricT

Medlem
Om det som airlineroute.net skriver är korrekt så kommer samma stolar sälja som olika klasser. Egentligen har vi ju samma sak inom Europa på de flesta flygbolag.

Ja men om det är "riktiga stolar" så är det ju en annan sak... Vet vi vad det är för stolar de har?
 
De skall ju börja flyga med 777 från Kph sista mars. Några dagar senare hade jag tänkt flyga. Om jag har fattat det rätt så kommer business-stolarna säljas både som business och PE. Jag har en PE-biljett och är seatad på en rad som inte finns på någon av de befintliga säteskonfigurationerna enligt seatguru. Hur funkar detta?

Stolarna är ju samma som business, men vad är det som skiljer sig i övrigt? Sämre champagne, sämre mat?
 

hisingen

Medlem
Jag har inte sett till någon seatmap på vare sig seatguru eller TG-s hemsida ännu över den nya trippel-sjuan.

Någon som har hittat?
 

Dr. Miles

Expert
Jag har inte sett till någon seatmap på vare sig seatguru eller TG-s hemsida ännu över den nya trippel-sjuan.

Någon som har hittat?
Inte riktigt på nätet men så här ser seatmap:en ut på THAI Boeing B777-300ER (version B?) som kommer att användas på Köpenhamn-Bangkok v.v.

Screenshot20130317_1.jpg
 

011430121

Medlem
Enligt en uppgift från TG så kommer man förmodligen att ha "flytande kabin" på 777 till CPH och ARN , som Magino skriver så använder de flesta bolagen så i Europa trafiken. Kan bli en plastskylt som på SAS mellan C och Y klass på Europa.
Någon som vet om OSL får någon ny typ av maskin? I veckan så var det vid något tillfälle en 747.a som trafikerade OSL.
Jag vet inte om det var en tillfällighet.

Undrar om det är för att personalen inte skall ha för långt stopp i CPH och ARN när man flyger TG752/753 och TG762/763.
 
Last edited:
Toppen