Senaste nytt

Thai Airways i Premium Economy

pferdgarten

Medlem
När du säger att det gick, när var det?
Idag är det svårt att hitta THAI Premium Economy biljett mellan Stockholm-Bangkok T/R under 15.000 SEK inkl. skatter.
Hei Dr. Miles! Det var vel sist gang i 2011 og 2012 jeg fant disse prisene. Da var maten til og med mye bedre enn den jeg fikk 2013 i PE.
747 med angle-flat biz-seter.
 

Ozz

Medlem
Förra vintern 2014/2015 betalade vi 16700kr i november (ARN-BKK-HKT) och 19200kr första veckan i januari (ARN-HKT direkt), båda resorna i PE.
 

011430121

Medlem
Tyvärr har TG höjt priserna varje år på PE biljetterna till BKK, för ca 5 årsendan kunde man få en biljett för ca 12 tusen, då var det 747 med gamla C stolen, om man gillar direktflyg så är TG perfekt med 777 och C stolar, tycker dock att maten har blivit sämre med åren. ( Nu lät jag negativ, som en det var bättre förre människa) Ett alernativ som jag kommer att prova till BKK framöver är AY och dess A-350.
 
  • Gilla
Reactions: doc

Per N

Medlem
Enligt en kamrat som flög Premium Economy med Thai för några veckor sedan så serverades ingen Champagne. Är det någon som kan bekräfta eller dementera att man inte längre serverar Champagne?
 
Thai har slutat med Champagne i PE.
Flög PE i augusti och förutom att Thai tagit bort Champagnen, bjuds det endast på en sorts rödvin.
Om det är samma för vitt vin kan jag inte bekräfta.
Undrar vad som står på tur vid nästa besparingsåtgärd.
 
Toppen