THAI Airways First Class Spa behandlingar på Bangkok flygplats?

Diskussion i 'Star Alliance' startad av Pushback, 22 Oktober 2012.

1. Pushback

Pushback Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Sitter i skrivande stund på hotellet i södra Thailand och ska åka tillbaka mot ARN om några dagar med TG i F via FCO!

Jag undrar om någon i BC forumet har erfarenhet från Thai´s Royal Spa för F resenärer?

Jag ser naturligtvis på TG´s hemsida vad som finns att välja på men har någon med erfarenhet bra tips på val av behandling inför avgång samt om det finns behandlingar utöver det som anges på websidan?

2. Om jag kommer ihåg rätt, man kunde också välja bastu istället av SPA. (Jag använde inte själv bastun)

3. Airbus747

Airbus747 Medlem

Testa happy ending, bra inför en lång flygresa.:)

4. Magino

Magino Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Går alldeles utmärkt att ta både bastu och massage som resenär i F. När jag var där så började jag och en kompis med bastu (de startade upp både vanlig bastu och ångbastu, riktigt skönt) för att sedan ta en fotmassage. Min kompis fick dock välja mellan endast bastu eller massage då han reste vidare i C.

5. GillBates

GillBates Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag körde på 1tim helkroppsmassage, superskönt. Men passa dig för planetens fulaste fillingar som man tydligen skall dra på sig innan behandlingen.....

6. rob74

rob74 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ja, jag kan verifiera att man inte direkt vill att "Dolda kameran" ska filma en i den utstyrseln... ;)
    Behandlingen däremot är riktigt skön.

edlundo gillar detta.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!