Thai Airways Bangkok-Stockholm försvann från flightradar24 och dök upp igen efter 20 minuter.

Diskussion i 'Star Alliance' startad av Wilhelm00, 5 Februari 2015.

1. Wilhelm00

Wilhelm00 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hej!

Som rubriken lyder så försvann Thai BKK-ARN nyss från flightradar24, men dök upp igen efter 20 minuter...är det vanligt? Blev väldigt orolig där ett tag...har anhörig ombord.

2. Aurora

Aurora Medlem

Ingen grunn til bekymring :) Veldig vanlig.

FAQ - Flightradar24.com - Live flight tracker!

I was following an aircraft when it suddenly disappeared, why?
    In most cases the reason is that the coverage from the surrounding receivers has been lost. It can also be a technical problem somewhere. Coverage at the same spot can be different depending on data source and aircraft type. Please read How it works for information about how Flightradar24 works, coverage and aircraft visibility.

3. Wilhelm00

Wilhelm00 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Tack för svar. Det var lite läskigt bara när "mitt flyg" försvann mitt framför ögonen på mig. Googlade på "flyg borta från flightradar24", inte så trevlig läsning...

4. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Se aldrig flightradar24 som någon auktoritär informationskälla. Det är mer att betrakta som underhållning.

PYRZ, NotRyan, chazzie och 3 andra gillar detta.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!