Thai Airways Award Biljett

Diskussion i 'Star Alliance' startad av HansO, 24 Januari 2016.

1. HansO

HansO Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Har bokat en bonusbiljett (Eurobonus) med Thai till Manila nu i februari. När jag bokade fanns bara ekonomi på sträckan Bangkok - Manila. (Vi åker Business på alla andra leg.) Detta har hänt mig tidigare men Thai har alltid släppt Business Award på sträckan när man närmat sig avgång. Nu har detta ännu inte hänt och jag börjar misströsta att så inte kommer att ske. Nu till min fråga ! Kan man på något sätt köpa uppgradering eller har någon ett förlag hur jag skall fixa detta ?

Med vänlig hälsning
    Hans

2. Om din bonusresa är inte påbörjad kan du betala 150 SEK och ändra bokningen.

Standby upgrade (Cash upgrade) brukade att kosta 315 USD per segment på Bangkok-Manila förut. Jag vet inte hur mycket det kostar nuförtiden.
    Buy-up Upgrade (Cash Upgrade) tråden | Sida 2 | BusinessClass.se forum | 350 000 inlägg om resor

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!