Senaste nytt

Testet av SAS nya loungeglas är snart över. Dags för utvärdering. Är de nya glasen bättre?

Canadien

Medlem
-Är det bättre med de nya glasen eller var det bättre innan?
Nya mycket bättre, har tagit som vana att alltid berömma draken för de nya glasen varje gång jag lämnat loungen.
 

anjak

Medlem
Håller med om att dom fungerar till det mesta som serveras i loungen. Så dom får gärna vara kvar.
 
-Är det bättre med de nya glasen eller var det bättre innan?
Bättre med de nya glasen.
-Är glaset bekvämt och ändamålsenligt?
Ja
-Känns glaset värdigt och passande i en flygplatslounge?
Ja - det känns lyxigt
-Några andra tankar?
Se till att byta ut dom i tid, så de inte blir lika slitna som deras föregångare.
 

palmen

Moderator
Har bara hunnit testa dom 1 gång men jag gillar dom, betydligt bättre än de förra på alla punkter.
Och som redan har kommenterats om de inte ska fortsätta med dessa tar jag också gärna några att ha hemma, skulle behöva byta ut några glas hemma och dessa skulle vara perfekta som ersättare :)
 

Jones

Medlem
Ett klart ja på frågan om de nya glasen bättre. Mindes inte riktigt vilka glas som användes förr men nu sitter jag på Gardemoen med ett 'gammalt' glas i handen. Snygg ny del i loungen för övrigt.
 

Tockstew

Medlem
Gillar verkligen dessa glas. Gäller dock att hålla dem fräscha! Vore också kul om de behöll skyltarna med infon.
 

El0

Medlem
-Är det bättre med de nya glasen eller var det bättre innan?
"Det var bättre förr" ... nej, det stämmer faktiskt inte!
De nya glasen är extremt mycket trevligare än de gamla!

-Är glaset bekvämt och ändamålsenligt?
Yes. Passar till allt jag hunnit prova i "fika"-väg!

-Känns glaset värdigt och passande i en flygplatslounge?
Ja. Känns lyxigt med de här glasen.

-Några andra tankar?
Se till att behålla dessa glas.
 

maswan

Medlem
-Är det bättre med de nya glasen eller var det bättre innan?

Ja! Mycket bättre. Besökte Kastruploungen idag och reflekterade över hur trist det var att de inte hade de här finglasen där.

-Är glaset bekvämt och ändamålsenligt?

Full pott från mig!

-Känns glaset värdigt och passande i en flygplatslounge?

Ja, även här. Den fina formen och tunna glaset känns premium.

-Några andra tankar?


Som nån sa, SAS-etsning skulle inte sitta fel. Skulle nog också kunna tänka mig spendera osmart mycket poäng i poängshoppen för att köpa mig en uppsättning SAS-etsade glas av den här modellen. :)
 
Toppen