Senaste nytt

Test av olika brusreducerande hörlurar

Köpte ett par QC25 för några veckor sedan, förstår bara inte varför jag inte gjort det väldigt mycket tidigare. Magiskt bra.
 

AX22100

Medlem
Då tycker jag allt du borde testa Beoplay H8.Tror inte du kommer bli besviken och alltid kul att testa något nytt märke mellan varven. @Christiansson
+1 På BeoPlay H8, har haft mina i snart ett år och är mycket nöjd. Bra batteritid trådlöst och mycket bra med kabel, fungerar även utan batteri men då utan NC. Ett plus är även touchkontrollen på ena kåpan där man kan kontrollera volym, NC samt pausa och byta låt.
 

El Oso

Medlem
Det är sant. Men om jag skulle klaga på något skulle det nog just vara detta med touchkontrollen. Ibland uppfattar den komandom inkorrekt och tex ringer upp någon från adressboken eller pausar musiken. Men ett oerhört litet problem i förhållande till vad man får ut musikväg.
 
Vill man ha "versatile" så rekar jag SONY MDR för 1490 kr.
Bra ljud, blåtand, bra batteritid, helt ok ljud vid telefonsamtal, NC funkar bra i jmf med mina QC25, lång batteritid, funkar även med kabel.
En i mina erfarenheter bra kompromisslur. Har haft QC i många år och de är numera liggande i väskan alltsom oftast.
 
Vill man ha "versatile" så rekar jag SONY MDR för 1490 kr.
Bra ljud, blåtand, bra batteritid, helt ok ljud vid telefonsamtal, NC funkar bra i jmf med mina QC25, lång batteritid, funkar även med kabel.
En i mina erfarenheter bra kompromisslur. Har haft QC i många år och de är numera liggande i väskan alltsom oftast.
Vad är modellnamnet mer än Sony MDR? :)
 
Toppen