Test: Apple Watch för frekventa resenärer

Diskussion i 'Nyhetskommentarer' startad av Martin Björnström, 28 April 2015.

1. Apple Watch

Apple Watch var troligen världens mest kända armbandsur redan innan den börjat levererats. Nu har dom första exemplaren nått kunder och Internet är fullt av tester och åsikter. BusinessClass.se har testat flyga med Apple Watch och tre populära appar: British Airways, SAS och TripCase. Skrivet av Joakim Everstin. Min första resan med Apple Watch Det…

View the full post

2. Jag blev inte mindre sugen nu! Hoppas @sembl kan fixa en Watch åt mig i USA :)

3. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag ska nog skaffa en vartefter, mest för att det är en pryl, men det lär inte vara något jag står i kö för om vi säger så...

cbroxe och simon_says91 gillar detta.
  4. Valley

Valley Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jodå. En sådan skall det bli.
    Har jag Applefierat hemma är det hög tid att Applefiera mig själv.
    Men jag kommer nog inte använda den för resor så mycket, utan för Health-sidan

5. SAS404

SAS404 Medlem

Ny giv från Businessclass Låta företagen recensera sina egna produkter ;) Klart man är sugen på klockan, men rätt värdelös egentligen.. Apple lyckas alltid lura mig :(

8 Infuriating Problems With The Apple Watch

6. Köp aldrig något som är generation 1 från Apple, allt kuliga kommer alltid i generation 2 eller 3.

7. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ganska många saker som klagas på bara för att klaga på något. Var inte många av punkterna som jag tycker har någon grund alls faktiskt.

SAS404 och Aurora gillar detta.
  8. Valley

Valley Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Men Apple har ju sagt den är bra. Då är det väl så :D

Smuffe och SAS404 gillar detta.
  9. Du har missat varför Apple gör 100+ miljarder vinst i kvartalet - man köper alla generationer :D

Smuffe, TjudöBoy, anjak och 7 andra gillar detta.
  10. Jonas C

Jonas C Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag som trodde vinsten berodde på deras skattelättnader från amerikanska regeringen… Som tack för att de läcker information till NSA.

Skämt åsido ser jag inget riktigt behov för Apple Watch, i synnerhet då den i princip gör allt som min iPhone redan gör idag. Att man dessutom inte kan scanna boardingkortet med klockan i de flesta läsare (bland annat de som SAS använder på Arlanda) gör ju klockan helt värdelös i mina ögon, och likaså känns det inte speciellt skönt att ha en klump hängandes runt handleden. Väntar nog till andra eller tredje generationen då den förmodligen har hunnit bli riktigt tunn och de flesta flygbolag har bytt ut sina boardingkortläsare.

MrBonusHunter och simontemplar gillar detta.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!