Senaste nytt

Terminal hotel.

jeg har av praktiske grunner av og til valgt å overnatte på terminal hoteller (på innsiden av security) ved sen ankomst om kvelden og vidre transit tidlig neste morgen. Sparer da mye tid og mas med shutle, security etc. Har god erfaring fra en del flyplasser feks Singapore.
Denne gangen kommer jeg litt sent til Zurich og vet at de har et terminal hotell der. Har noen her inne overnattet der og eventuelt noen tips å gi meg.
 

mjulven

Medlem
Om priset inte är ett problem så bör du bo på Radisson Blu Hotel Zurich Airport som ligger i direkt anslutning till flygplatsen, jag tror det är det ända med det läget. Det finns fler hotell med shuttlebuss förstås, men då kan du tappa upp emot en timme. Bodde själv på park inn där senast när jag hade möte i närheten och hade otur med shuttlebussen som jag fick vänta på i 25 minuter när jag kom dit.
 

Resenären

Medlem
Ja, Radisson hotellet är oslagbart. Från ankomsthallen ta trappan ned en våning. Under vägen och rulltrappa upp till hotellet. Framme.
Även Hilton hotellet ligger nära flygplatsen. Men det är shuttlebuss eller en promenad på 15-20 minuter.
 

pep

Medlem
Jeg plejer at sove på divanen i en af caphéerne, de fleste lukker ved 22 tiden, og man kan frit lægge sig et sted hvor ovenlysene ikke generer kraftigt.
 
Toppen