Telefonbokningen syntax error?

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av jurgenb, 25 Mars 2013.

  1. jurgenb

    jurgenb Medlem

    Ort:
    STO
    Land:
    Sverige Sverige
    Nu börjar man undra vad som pågår..

    Försöker ringa SAS för att boka en awardresa..
    Knappar in EBG numret och 2 för att inte delta i deras kundundersökning

    Försök 1
    • Vi ser fram emot att hjälpa dig inom 1 min
    • Sen blev det tyst..knäpptyst..

    Försök 2
    • Vi ser fram emot att hjälpa dig inom 1 min
    • Har du inte tid att vänta utan vill bli uppringd..
    • Knögglade mig igenom det förfarandet, onödigt krångligt kan man tycka
    • Blev uppringd av 08 797 00 00... helt tyst

    Försök 3
    • Vi ser fram emot att hjälpa dig inom 3 min...
    • Väntat i 5min..uppdatering 8min..
    • Uppdaterat igen.. verkar som deras mikrofoner inte ger ljud till den som ringer (mig).. lite svagt brus men ingen röst men däremot slutar rösten som ger tidsstatus att förekomma, så säkert nån på deras sida som sitter o pratar i luren - dock utan att ljudet går fram.. BRA!


    Är det större systemfel i växeln el vad pågår?
    Fler som har samma problem?
     
    Last edited: 25 Mars 2013
  2. jumbooze

    jumbooze Medlem

    Ort:
    ex-CPH
    Land:
    Sverige Sverige
    Är det samma om du inte matar in ebg nummer?
     
  3. jurgenb

    jurgenb Medlem

    Ort:
    STO
    Land:
    Sverige Sverige
    Löste sig på försök 4.. personen i fråga hade ingen kännedom om dom hade några problem nåja.. "tillfälligt" får vi väl hoppas
     
  4. Patrick

    Patrick Medlem

    Ort:
    Stockholm
    Land:
    Sverige Sverige
    Jag har liknande problem med hemsidan, försöker poänguppgradera mig på ett par flighter under april (TG och SQ) och får felmeddelande... Inte roligt efter att man skriver in massa info. Men vipps så gick det. :)

    Ang. telefon ring 123 på slutet istället så kanske det går bättre.
     
  5. jurgenb

    jurgenb Medlem

    Ort:
    STO
    Land:
    Sverige Sverige
    Var precis 123 jag ringde, men var samma problem även på 727 (säkert samma växel i bakändan ändå)
     
  6. jumbooze

    jumbooze Medlem

    Ort:
    ex-CPH
    Land:
    Sverige Sverige
    Sitter med samma issue nu, det bara brusar på linjen, ringer för 7 gången, jag får svar men de hör mig inte och samtalet bryts eller de lägger på...
     
  7. jumbooze

    jumbooze Medlem

    Ort:
    ex-CPH
    Land:
    Sverige Sverige
    Äntligen fick jag svar, som jag misströstade här, men sen fick jag ett jättetrevligt samtal från SAS där man riktigt känner att man gillar dem igen.
     
    Last edited: 10 April 2013

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
×
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!
×