Senaste nytt

Telefonbokningen syntax error?

jurgenb

Medlem
Nu börjar man undra vad som pågår..

Försöker ringa SAS för att boka en awardresa..
Knappar in EBG numret och 2 för att inte delta i deras kundundersökning

Försök 1
• Vi ser fram emot att hjälpa dig inom 1 min
• Sen blev det tyst..knäpptyst..

Försök 2
• Vi ser fram emot att hjälpa dig inom 1 min
• Har du inte tid att vänta utan vill bli uppringd..
• Knögglade mig igenom det förfarandet, onödigt krångligt kan man tycka
• Blev uppringd av 08 797 00 00... helt tyst

Försök 3
• Vi ser fram emot att hjälpa dig inom 3 min...
• Väntat i 5min..uppdatering 8min..
• Uppdaterat igen.. verkar som deras mikrofoner inte ger ljud till den som ringer (mig).. lite svagt brus men ingen röst men däremot slutar rösten som ger tidsstatus att förekomma, så säkert nån på deras sida som sitter o pratar i luren - dock utan att ljudet går fram.. BRA!


Är det större systemfel i växeln el vad pågår?
Fler som har samma problem?
 
Last edited:

jurgenb

Medlem
Löste sig på försök 4.. personen i fråga hade ingen kännedom om dom hade några problem nåja.. "tillfälligt" får vi väl hoppas
 

Patrick

Medlem
Jag har liknande problem med hemsidan, försöker poänguppgradera mig på ett par flighter under april (TG och SQ) och får felmeddelande... Inte roligt efter att man skriver in massa info. Men vipps så gick det. :)

Ang. telefon ring 123 på slutet istället så kanske det går bättre.
 

jurgenb

Medlem
Var precis 123 jag ringde, men var samma problem även på 727 (säkert samma växel i bakändan ändå)
 

jumbooze

Medlem
Sitter med samma issue nu, det bara brusar på linjen, ringer för 7 gången, jag får svar men de hör mig inte och samtalet bryts eller de lägger på...
 

jumbooze

Medlem
Äntligen fick jag svar, som jag misströstade här, men sen fick jag ett jättetrevligt samtal från SAS där man riktigt känner att man gillar dem igen.
 
Last edited:
Toppen