#TBT (Throwback Thursday), när jag var ny på BusinessClass.se

Diskussion i 'Övrigt' startad av palmen, 28 Maj 2015.

1. palmen

palmen Moderator

Land:
    Sverige Sverige
    Alla har vi varit nya i poängsamlardjungeln och att optimera sina resor. För någon dag sedan var jag inne och tittade en av mina första trådar. Kan bara konstatera att jag lärt mig oerhört mycket de senaste 4 åren.

Är det någon annan som tittat sina första trådar nyligen?

Här hittar ni min tråd där jag försökte komma underfund med hur jag skulle maximera poängintjäning på en resa till Vancouver.
    [Economy Stockholm-Vancouver] Mest poäng för pengarna? | BusinessClass.se forum | 300 000 inlägg om resor

bossefin, Senator, Dr. Miles och 1 annan gillar detta.
  2. När vi startade sajten förväntade jag mig åratal av att ge bort kunskap till andra, så blev det inte alls. Jag kom till BusinessClass.se som Business Class resenär men ganska snart lärde jag mig steget till First Class.

Är det något man lärt sig så är det att man är aldrig värst och kan aldrig mest :)

bossefin gillar detta.
  3. palmen, flapps, bossefin och 1 annan gillar detta.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!