Senaste nytt

Taxi i Sverige - haster

A

Aurora

Guest
Jeg må fra Märsta til Arlanda ASAP - hvilket taxiselskap ringer man når man er jente som ikke vil bli lurt? :)
 

palmen

Moderator
Taxi Stockholm, Taxi 020, Kurir, Airport Cab.
Dessa är seriösa i min mening (finns självklart fler).

Kan du inte ta bussen dit från stationen? Tar ca 15 minuter och går 4 ggr i timmen tror jag.
 
A

Aurora

Guest
Taxi Stockholm, Taxi 020, Kurir, Airport Cab.
Dessa är seriösa i min mening (finns självklart fler).

Kan du inte ta bussen dit från stationen? Tar ca 15 minuter och går 4 ggr i timmen tror jag.

Takk, kunne tatt bussen men bor et lite stykke unna stasjonen samt har jeg baggasje og må til Arlanda innen 16:30 :p
 

Valley

Medlem
Om de finns kvar skulle jag valt Taxi Norrort. Men jag tror de numer tillhör 020. Tyvärr inget telnummer
 

MrPlow

Medlem
Taxi filur (kurir) undviker man helst! Satsa på taxi Stockholm. 08-150000 eller med deras app.
 
A

Aurora

Guest
Det ble kurir, hyggelg polakk som så ut som Al Bundy - 200spenn fastpris. Billigere enn Norge, fornøyd :p
 

AABack2ARN

Medlem
Billigere enn Norge, fornøyd :p

Nåja, just det är ofta inte så svårt att uppnå ;)

De taxibilar som är anslutna till växlarna är oftast mer eller mindre seriösa och du har alltid en part att vända dig till om du blir lurad. Friåkarna (som troligen skulle kunnat debitera 500 kr för samma resa) är mer eller mindre omöjliga att få tag på via telefon om du inte har ett obskyrt mobiltelefonnummer. Då brukar du komma direkt till bilen eller till chaufförens fru som är hemma i lägenheten och leker växel...
 
Toppen