Senaste nytt

Tatuera dig när du väntar på flyget

Tycker "affärsmän" är de sista som ska uttala sig negativt om något. :)

Bland det jag värsta jag själv vet och har sett en del av så är det affärsmän med 300 gånger för stort självförtroende för sitt eget bästa som åker till Asiatiska länder för att leva ut sina fantasier och bete sig som slusk mot befolkningen där borta. Pengar kan köpa allt, eller? De personerna äcklar mig. Speciellt typ 50-60 åriga affärsmän med 18-22 åriga Thailändare, tvi!

Klart det låter helt idiotiskt med en tatueringsstudio på Arlanda då det är det sista jag skulle göra före eller efter en flygresa men vill ändå önska gänget bakom Salong Betong lycka till så får vi väl se om det blev en hit eller miss när det varit igång ett tag.

Tänkte bara att nu när fördomarna fick flyga fritt i tråden så...
 
Last edited:

AtleFlyg

Medlem
Skönt med nytatuerad överarm och så får man en lite alldeles för stor granne som stöter i armen hela resan på XX timmar...
 
  • Gilla
Reactions: Gus

fcx

Medlem
Nu blir det ju lite festligt. På torsdag erbjuder sig Salong Betong att fixa folks resetabbar:

Ett exempel på en vanlig resetabbe är resenärer som kommer hem med en tatuering som inte var helt genomtänkt. Torsdagen den 21 maj, på Berghs School of Communications slututställning, kommer därför besökarna att kunna tatuera över en gammal tatuering eller göra en helt ny. Dörrarna till en pop-up tatueringsstudio slås upp – och där finns Erik Veas från Salong Betong för att hjälpa till att fixa resetabbarna.
Resum: S ska Salong Betong rdda resetabbarna
 
Toppen