Senaste nytt

Tar du av bagasjetags på koffert etter nedgradering av status?

rob74

Medlem
Mina ramlar inte av...
Men då har jag också kvar en drös med läderremmar som jag använder! ;)
 
Nu har det endnu ikke været aktuelt for mig, men hvis jeg har en god og holdbar tag med kontaktoplysninger på ser jeg ingen grund til at bruge penge på en ny tag fordi der står gold, silver, diamond eller platinum på den.
 

Ricci

Medlem
Efter suttit fast i Manila i en vecka under Isländska vulkanutbrottet och upplevt hur KLM behandlar FBG och Biz-pax, så bestämde jag mig att ta av "taggen" från stora väskan.... tömde mitt FB- konto ett par månader senare och inte flugit med Sky-team efter det.
 

twiggs

Medlem
Har du någonsin tänkt på att folk använder dem för att ha sina kontaktuppgifter på väskan, inte för att visa status? Oavsett märke och typ så lossnar ju taggar ibland och att då aktivt få tag i nya som inte visar status är ju lika märkligt som att köpa statustaggar på eBay.

Nu har det endnu ikke været aktuelt for mig, men hvis jeg har en god og holdbar tag med kontaktoplysninger på ser jeg ingen grund til at bruge penge på en ny tag fordi der står gold, silver, diamond eller platinum på den.

Nu kanske jag är alldeles fast i mitt egna träsk men får man inte med bagagetaggar med res- och kabinväskor (dvs tillverkarens)?
Sist vi köpte en batch med väskor fick vi två i varje väska + ett gäng extra utöver ändå...
 
Nu kanske jag är alldeles fast i mitt egna träsk men får man inte med bagagetaggar med res- och kabinväskor (dvs tillverkarens)?
Sist vi köpte en batch med väskor fick vi två i varje väska + ett gäng extra utöver ändå...

Jeg har fået en tag med til den ene af mine kufferter, til min PC taske (hvor min fine A3*G tag sidder på) fulgte der ikke en tag med.
Den bliver forhåbentlig opgraderet til en TUMI en skønne dag og så er 'problemet' jo løst :)
 

vandien

Medlem
Nu har jag inte behövt ta av min tagg för jag lyckats behålla statusen, har även "stolt" den på väskan för jag slitit ihop att nå upp till nivån och går då glatt med den.. ;) haters gonna hate
 

agehall

Medlem
Jag har så pass många taggar sittandes på min väska att de flesta nog tror att jag köpt dem på EBay redan nu, så den dag jag tappar status får de sitta kvar - då kommer ju folk iaf att ha rätt... ;)
 

fcx

Medlem
Jag låter mina EBG-taggar sitta kvar trots att jag fått nya EBD-taggar. Kanske ska ha en av varje på väskan bara för att retas?
 
Toppen