Senaste nytt

TAP Portugal businessresa med trasigt underhållningssystem (dålig sömn, ej funktion)

palmen

Moderator
Om du har sådana svårigheter att sova med minsta lilla ljus så skulle jag nog se till att vara bättre förberedd och ha med mig egen "utrustning" för att vara säker på att få sova. Kan fortfarande inte förstå hur IFE kan lysa så starkt så det blir svårt att sova.

Crew kunde säkert ha gjort mer, men du skriver själv att de försökt åtgärda IFE men inte lyckats, kan ju inte kräva så mycket mer än så.

Livet går vidare, bar se till att vara bättre förberedd nästa gång du reser så inte liknande problem dyker upp igen.
 

agehall

Medlem
Jag är ganska övertygad om att de inte har den kontrollen över enskilda säten. Har du någonsin sett dessa datorer boota? Det är ett under att de har någon kontroll över huvud taget om du frågar mig.
 

MaBe

Medlem
Jag har haft en del med TAP att göra och tycker att de är bra på engelska.

Vilken typ av business bokade ni, fullpris eller?
 
Tre flighter av fyra förstod de engelska bra. Det var en bonusbiljett. På den sista där detta skedde det var där de inte förstod engelska något vidare.
 
Nu är custumer care ärendet hos dem hanterat. De kompenserar med 100 euro, inte per person utan endast för en. Föreslog andra förslag för dem men de ville inte vara tillmötesgående på något annat vis.

+Snabbt första svar inom 48h
+Svensk custumer care

- Usel kompensationsidé
- Ingen flexibilitet
- Otroligt seg uppföljning (20 mail utan att komma till avslut)
- Huvudkontoret i Lissabon som de här i Sverige mailar till verkar inte göra sin del av kakan.

Så för att summera så blir det ingen mer business resa med dem i alla fall eftersom de inte verkar vara intresserade av att ha nöjda kunder.
 
Toppen