Senaste nytt

TAP Portugal adderar Göteborg till linjenätet

Moco

Medlem
Trist att GOT tappar ännu en destination, men folk har väl insett hur dåligt det funkade med TAP. Aldrig en avgång/ankomst enligt tidtabell, ständiga teknikproblem, übersur personal.
 

olo

Medlem
Trist att GOT tappar ännu en destination, men folk har väl insett hur dåligt det funkade med TAP. Aldrig en avgång/ankomst enligt tidtabell, ständiga teknikproblem, übersur personal.
Trist, ja!

De har ju dessutom haft rätt dåliga tider för anslutning till ex. Maderia har jag hört från flera. Min upplevelse, från säkerthetskontrollen, är dock att linjen varit populär i pensionärerskretsar under våren.

TAP började vela och ändra avgångstider, då kom nog nedläggningen nära.
 

Moco

Medlem
Trist, ja!

De har ju dessutom haft rätt dåliga tider för anslutning till ex. Maderia har jag hört från flera. Min upplevelse, från säkerthetskontrollen, är dock att linjen varit populär i pensionärerskretsar under våren.

TAP började vela och ändra avgångstider, då kom nog nedläggningen nära.

Ja, det har varit en "charterlinje" på många sätt. Sett till connections, oavsett destination, har de aldrig varit ett alternativ. Och även om de på pappret hade varit det så hade de ständiga förseningarna satt krokben för den ambitionen ändå.
 

GOTATH

Medlem
Hörde radioreklam för Tap för ett tag sedan (efter de annonserat nedläggningen). I mina öron låter det konstigt att man satsar på reklam när linjen ändå ska läggas ner... Det är hur som helst tråkigt att Göteborg förlorar en intressant linje :(
 
Toppen