Senaste nytt

TallinkSilja Club One

toer00

Medlem
Provade med Coop (medmera medlem) och då hoppade priset ner till den nivån...
Knepigt att de prioriterar vanliga Cop medlemmar framför Club One (iofs "bara Silver men ändå)...
 

FFlash

Medlem
När man fyller jämna 10år så får man en gratis kryssning upp till A-hytt om jag inte missminner. I november varje år skickas en julgåva ut i form av en fri resa, ju högre nivå du har desto bättre hytter och avgångar kan du välja mellan då.

Får se om jag blir bjuden på julklappar...blev precis Guld. Utan större grej, statuspoäng plockar man i ganska takt tydligen om man shoppar lite ombord. Det var inte meningen men under sista kryssiningen "handlade jag lite extra" för att nå sista poängen till Guld-kortet... :)
 
Det tar emot att "tigga poäng", men nu är det så snöpligt att jag saknar 18 club one poäng för att boka en resa i Commodore. Finns det någon hjärtlig BC:are med 18 poäng över? Såvitt jag vet så går det ju inte överhuvudtaget att tjäna poäng utan att köpa en resa eller göra inköp ombord, annars hade jag såklart löst det själv.
 

Lollet

Medlem
Det tar emot att "tigga poäng", men nu är det så snöpligt att jag saknar 18 club one poäng för att boka en resa i Commodore. Finns det någon hjärtlig BC:are med 18 poäng över? Såvitt jag vet så går det ju inte överhuvudtaget att tjäna poäng utan att köpa en resa eller göra inköp ombord, annars hade jag såklart löst det själv.
Jag har själv fått hjälp här, så absolut! Pma mig clubone nr och namn så skickar jag :)
 

FFlash

Medlem
Det tar emot att "tigga poäng", men nu är det så snöpligt att jag saknar 18 club one poäng för att boka en resa i Commodore. Finns det någon hjärtlig BC:are med 18 poäng över? Såvitt jag vet så går det ju inte överhuvudtaget att tjäna poäng utan att köpa en resa eller göra inköp ombord, annars hade jag såklart löst det själv.

PMa mig så fixar jag det

Edit: tvåa på bollen... nåväl, någon annan som har samma sits så kan kontakta mig iaf :)
 
Toppen