Senaste nytt

Tack till Karin Forss som efter 2,5 år lämnar rollen som företagsrepresentant för Air France & KLM

Air France/KLM

Företagsrepresentant
Hej alla,
Tack för att jag får komma till Er. Det skall bli kul att lära känna Er och jag hoppas att jag kan vara till hjälp också.
Jag har varit inom branschen i 16 år och jobbat med lite av varje som bland annat check in, lounge, räknat på vikt och balans, biljettkontor. Efter 10 år på Arlanda kom jag till Air France KLM huvudkontor i Stockholm och här trivs jag som fisken i vattnet. Favorit destination: Miami, Vill åka till: Bora Bora, Vill prova: att åka på kryssning, Jobbar på att: Ha badat i alla världshav och besökt alla kontinenter. Mvh Tina
 

maba

Medlem
Just hemkommer från en resa läser jag denna nyhet och tänker- Löfven problem att bilda regering och Karin Forss slutar som KLMs företagsrepresentant på BC, ja vart är världen på väg :).

Tycker att du gjort ett alldeles utmärkt jobb och verkligen ansträngt dig att lösa medlemmarnas problem och frågeställningar trots att de många gånger varit både tidskrävande och krångliga. Dessutom har du alltid varit väldigt lättillgänglig genom att du lämnat ut ditt tel.nr. samt mejladress, ett föredöme enligt min åsikt.

Lycka till på din nya tjänst och tack för den tid som varit.
 

Karin Forss

Ny medlem
Maba! Tack för dina snälla ord. Jag skulle inte vilja vara i Löfvens kläder just nu.... Fridolin eller Baylan? :) Samtidigt som Sjöstedt ska hållas på armlängds avstånd... businessclass.se får istället njuta av Tina Palitz, en klar valseger oavsett.. :)
En av mina ambitioner när vi startade upp var att visa upp en mer personlig och tillgänglig bild av Air France KLM. Vi är en viktigt aktör på nordisk basis och ska inte enbart ses som det stora utländska bolaget med representation långt bort och bara på ett främmande språk... för vi finns här, lokalt, och vill gärna lyssna in, då jag är övertygad om att mycket kan bli mer. Idag är dessutom en alldeles strålande fin, strejkfri måndag!! Hälsn Karin
 
Toppen