Tack SAS ground & sales i Newark

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av Axelzon, 14 Maj 2011.

  1. Axelzon

    Axelzon Medlem

    Ort:
    CPH
    Land:
    Sverige Sverige
    Måste tacka SAS personal på EWR som i torsdags hjälpte mig att komma hem trots att
    det var bara 35 minuter före avgång, och jag hade ingen biljett!! Min biljett var för avgång EWR-CPH den 13: maj men fick lite trubbel på torsdagen som gjorde att jag blev tvingad att åka hem. Jag kom till EWR klockan 1645 i torsdags, SK910 var full 12:e maj, men jag fick ändrat min biljett och fick plats på EWR-ARN-CPH. Vad som skall tilläggas är att check in personalen gick med mig "VIP" förbi fast track osv. hela vägen till gate för direkt boarding.

    Tackar för detta! MvH/ Axelzon
     
    2 personer gillar detta.
  2. Gnopps

    Gnopps Medlem

    Ort:
    HEL
    Land:
    Finland Finland
    Toppen! Alltid kul att höra om personal som gör det lilla extra.
     
  3. Roger J

    Roger J Medlem

    Ort:
    ARN
    Land:
    Sverige Sverige
    Otroligt. Du borde fått SSSS och fastnat. Grattis!
    Skicka ett mailt till SAS Kundservice (på hesidan) så får personalen på EWR veta det.
     
  4. Axelzon

    Axelzon Medlem

    Ort:
    CPH
    Land:
    Sverige Sverige
    Tack för tipset Roger, Will do so!
     

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
×
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!
×