Senaste nytt

Tack BA! (gratis uppgradering)

henrik l

Medlem
Vad är chansen att kunna tjata upp sig gratis från C till F på BA? Skall en tur till BOM i nästa vecka och det skulle ju vara smaskens att få sitta längst fram och njuta fröjderna där..:cool:

Tja, fortsätter LH-strejken, alternativt att folk bokar BA istället för LH nu och du är BA-gold så bör det finnas en chans att åka upp ett hack
 

johhenrik

Medlem
Även om det är långt ifrån samma sak, så kan jag ju öka ditt självförtroende lite genom att berätta att jag snackade upp en person till Club Europe på en flight mellan LHR-ARN. Så man kan snacka upp folk en klass, även på BA, så ge inte upp. ;)
 

JensE

Medlem
Vad är chansen att kunna tjata upp sig gratis från C till F på BA? Skall en tur till BOM i nästa vecka och det skulle ju vara smaskens att få sitta längst fram och njuta fröjderna där..:cool:
Jag har under mina 2 år som BA gold fått exakt 0 opups.. så dina chanser är ungefär lika stora ;-)
 

Senator

Moderator
Vad är chansen att kunna tjata upp sig gratis från C till F på BA? Skall en tur till BOM i nästa vecka och det skulle ju vara smaskens att få sitta längst fram och njuta fröjderna där..:cool:

Har du inga Avios att använda?

Min första B747-400 BA resa gick LHR-CAI som BAEC Blue i Club World... Rött ljus vid gaten, OpUp då man ändrade från 70 till 52 stolarna. Så kan hända :)

Men har du lite Avios är det ypperligt läge att använda innan...
 

gusten

Medlem
Imorse ville jag göra seat selection på long haul sträckor på Måndag. Kostnad: €73 per leg. Är jag så okunning att jag borde insett att det kostar det på en D fare?
 
Under alla år som BA Gold har jag fått två opups J > F. Besynnerligt nog reste jag i båda fallen med en person på samma PNR som helt saknade BAEC status, och vi blev båda uppgraderade.

Johan
 
Toppen