Ta bort seatblock?

Diskussion i 'Star Alliance' startad av Juraj, 17 November 2015.

1. Juraj

Juraj Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag kommer flyga Aegean i business med frugan och dottern (18 månader) i mars. Går det att ta bort seatblock så att dottern kan sova på mittsätet?

Vet någon om Aegean erbjuder babyvagga i business (jag är medveten om att det inte är troligt, men ville kolla i alla fall)?

2. Budgetresenär

Budgetresenär Medlem

Land:
    Sverige Sverige
  3. Juraj

Juraj Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ok, tack, jag hade inte hittat denna tråd.

Och angående fråga nummer två, ringde jag till Aegeans kundtjänst, de erbjuder inte babyvagga. Och även om möjligheten fanns så är det tveksamt att ett 18 månader gammalt barn skulle få tillräckligt med plats i en sådan.

4. Budgetresenär

Budgetresenär Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Uppdatering: Det verkar som att mysteriet är löst och armstödet går att fälla upp (se den andra tråden).

Juraj gillar detta.
  5. Juraj

Juraj Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Efter flygningen med Aegean kan jag konstatera att det gick alldeles utmärkt att ta bort seatblock - det är bara att fälla upp den, vilket kan göras oberoende av armstödens läge. Och om man vill fälla ner den igen så trycker man på den gömda knappen på stolens övre del. När det gäller att flytta armstöden i sidled, så var det som @MangeEricson beskrev det i den andra tråden.

WTP, Marcus_R, Budgetresenär och 1 annan gillar detta.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!