Senaste nytt

Swiss verkar ha börjat ta hutlöst betalt för Tronsätet i Business

E.K

Medlem
Kollade lite flygbiljetter för skojs skull och satte eftermiddags kaffet i halsen när jag valde säten på Swiss.

Märkte att dom reserverade sätena för Miles & More Senator och Hon Circle medlemmar försvunnit vid fönstren och blivit ersatta med skitsäten i mitten.

Trevligt tänkte jag när det finns mer Tronsäten att välja på och klickade på ett varvid ett prispåslag på 1.775:- kronor dök upp!!

Alltså billigaste biljett i P klass från Arlanda till Bangkok för 16.293 + 2 x 1.775 = 19.843

Nu är det bara en tidsfråga innan Swiss har myntautomater till toaletterna också!!

Swiss.jpg
 

mha321

Medlem
Är du SEN eller HON? Jag hade för mig att de fortfarande skulle vara gratis för dem, däremot kan man som icke SEN+ numera köpa loss de sätena tidigt istället för att de som tidigare var helt blockade. Men om du är SEN/HON kanske det på något sätt tappats bort i systemet?
 

Matsson

Medlem
Vafalls !!????
Dessa säten är ett avgörande skäl till att vara SEN. Skall omedelbart göra en provbokning.
 
Jag bokade familjen tre platser i Swiss business; min biljett för pengar och fru och barn som Eurobonus-bonusresa. För mig ville de ta betalt för tronsätena, men på bonusresan gick det bra att välja tronsätena.
 
Toppen