SWISS - "National Day Special" 1 augusti

Diskussion i 'Lufthansa Group, Miles & More' startad av themroc, 26 Juli 2012.

1. themroc

themroc Medlem

För alla *A-fans - SWISS tipsar om "...watch out for our extraordinary Swiss National Day Special next week!" vilket borde vara den 1 augusti enligt Wikipedia. Någon som känner till om de brukar ha bra erbjudanden?

2. mrflyt

mrflyt Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Då får man hålla tummarna att de kommer med ett supererbjudande i businessclass till Asien.
    Hade passat perfekt då jag ska ta mig till TPE i slutet av augusti och jobbet tillåter bara business om priset är mycket tilltalande.

3. Alx

Alx Medlem

Land:
    Sverige Sverige
  4. Alx

Alx Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Det verkar vara skillnad på erbjudandet mellan olika länder. Från Danmark är det Peking och Shanghai. Från Norge är det Johannesburg, Muscat och Shanghai...

Kanske hittar någon något intressant... Allt är i ekonomi dock...

5. palmen

palmen Moderator

Land:
    Sverige Sverige
    Står att det ska vara PVG från Sverige också, finns dock inga sådana biljetter att boka under någon månad.

6. Jag antar att man måste vänta till imorgon 1 aug.

1 person likes this.
  7. Otroligt bra pris till PVG. Nästan så att man ska ta en weekend, trots att resan troligen inte ger några miles

8. Alx

Alx Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Lite lustigt... Såg det jag också. Men alla (de andra två) destinationerna finns att boka.

Shanghai skulle kanske inte ha varit med från Sverige. Shanghai fungerar att boka från t.ex. Norge.

Last edited: 31 Juli 2012
  9. mrflyt

mrflyt Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Trist att de inte hade något erbjudande i business. Får fundera på att boka via DME eller MXP till HKG istället.

10. palmen

palmen Moderator

Land:
    Sverige Sverige
    EDIT: Bokningsklasser ändrade, tar bort detta inlägg.

Last edited: 31 Juli 2012

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!